Immár több, mint 10 éves hagyománynak örvend a hazai McDonald’s által szervezett kampánysorozat, amelyben tavaly év végén 81,5 millió forintot gyűlt össze a Meki vásárlóinak jóvoltából alapítványunk javára. Ügyünkhöz olyan hírességek is csatlakoztak, mint Szoboszlai Dominik, Radics Gigi és a fiatal generációt erősítő Makk Adrienn. A magyarországi McDonald’s éttermekben árult sportzoknik eladásából származó teljes nettó bevételt a vállalat alapítványunknak utalta át, amelyet a beteg gyermekek felépülésének támogatására fordítunk.
Budapesti és miskolci Ronald Házainkban eddig több mint tizenötezer családot szállásoltunk el otthonos körülmények között, térítésmentesen. A debreceni klinika tetőterében kialakított, 2022-ben átadott Családközpontunkban pedig már közel ezer család pihenhetett meg, lehetőséget kapva a kórházi környezetből való kiszakadásra. 2025-ben is azért dolgozunk, hogy még nyugodtabbá, kényelmesebbé és színesebbé tegyük azoknak a gyermekeknek és szüleiknek a mindennapjait, akik otthonuktól távol küzdenek a betegséggel. A befolyt összeget intézményeink fenntartására és állapotuk megőrzésére, valamint újabb kreatív és támogató programok finanszírozására fordítjuk.
Emellett a kezdetektől úttörő szerepet vállalunk a családközpontú betegellátás népszerűsítésében, hiszen egy beteg gyermek életében a családtagok fizikai jelenléte és lelki támogatása elsődleges fontosságú. Éppen ezért alapítványunk már több mint három évtizede segíti a krónikus betegséggel diagnosztizált gyermekeket azáltal, hogy az általunk létrehozott hazai Ronald Házakban, Szobákban és Családközpontban a szülők mellettük maradhatnak a hosszú kezelések nehéz időszakaiban.